.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو خبر از شورای شهر ساری

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: همايش مديريت شهري عاملي تاثير گذار در روند توسعه است.

مهدی رضایی فرح آبادی در دویست ونودو پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری سالروزرحلت امام محمد باقر(ع) رابه همه حضار در جلسه تسلیت وبیان داشت: امام محمد باقر(ع) به عنوان شکافنده دانش وشناساننده اسرار علوم در جهان مشهور وضرورت دارد با بهره گیری از روش وسیره این امام بزرگوار در جهت کسب ودانش کوشا باشیم.

وی افزود: غم از دست دادن دو مدیر مدبر درراه وترابری که در اثر سانحه تصادف از جمع مدیران استان رخت بر بسته وبه دیار باقی شتافتند مارا برآن داشت تا به توسعه راه های استان توجه بیشتری داشته باشیم.

رضایی با اشاره به اینکه مدیران زیادی در سانحه تصادفات جاده ای در مازندران قربانی مرگ شدند تصریح کرد: عدم توسعه یافتگی محورهای استان مازندران باعث شده است تا مسئولان دلسوزی را در اثر سانحه تصادف از دست بدهیم.

وی ضمن یادآوری از مصوبات صحن علنی جلسه گذشته شورای اسلامی شهر ساری یادآور شد: با هماهنگی اعضا شورای اسلامی مقرر شد تا تیم فوتسال راه ساری از نابسامانی مالی درآید وبا حمایت شهرداری وشورا با عنوان تیم فوتسال شهروند با تصدی گری شهرداری در سطح کشور بدرخشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در رابطه با همایشی که با عنوان مدیریت شهری مقرر شد در9 و10 آذر ماه سال جاری در مرکز مازندران برگزارشود گفت: شهرداری وشورای اسلامی از متولیان برگزار کننده این همایش هستند که با همکاری سازمان فناوری واطلاعات شهرداری، استانداری وجهاددانشگاهی کشور این همایش اجرایی می شود.

وی افزود: برگزاری این نوع همایش ها برای شهر وتوسعه فرهنگ شهری مازندران موثر است که ضرورت دارد تاازخبرنگاران شورایی در این مراسم فرا استانی برای درج وانعکاس اخبار دعوت شود.

رضایی سفر رئیس جمهور وهیئت دولت به مازندران را منشا خیر وبرکات دانست واظهارداشت: شهرداری میزبانی این مراسم را در سطح شهر برعهده دارد نیاز است فرصت مناسبی ایجاد شودتا مسئولان امور شهری با رئیس دولت برای حل مشکلات مرکز مازندران نشستی کوتاه داشته باشند تا مصوبات خوبی را به نفع هم استانی ها اخذ کنند.


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری گفت: مصوبات دوسفر هيئت دولت تاكنون در شهر ساري به درستي اجرا نشد.

سید علی بهروش با بیان اینکه تمام نامه هایی که به شورا ارجاع داده می شود ضرورت دارد در صحن علنی شورا قرائت شود بیان داشت: در سال گذشته این شفاف سازی ها مورد تاکید من قرار گرفته بود که متاسفانه این طرح اجرایی نشد.

وی با بیان اینکه صراحت بیان از ویژگی های من است افزود: بدون واهمه موضوعات مختلف را مطرح واگر در مورد موضوعی تخصص نداشته باشم سکوت خواهم کرد.

بهروش با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور به مازندران وظیفه مسئولان امور شهری مرکز استان را دو چندان می کند تصریح کرد: بدون هیچ جناح بندي ادعا دارم که حضورساروی ها در انتخابات دهم بی نظیر بوده که از 247 هزار نفر 192 هزار نفر به دکتر احمدی نژاد رای دادند.

وی خاطر نشان کرد: برخی از مصوبات دوره های قبل که متعلق به شهر ساری بوده است در مرکز استان به درستی اجرایی نشد که در سفر سوم باید به اولویت ها توجه شود واگر در سفر سوم به این موارد مهم توجه نشود ساری می بازد.

بهروش حل مشکل ترافیکی را از خواسته های به حق شهروندان ساروی دانست وگفت: در دو سفر اخیر مردم شهر ساری از رئیس حمهور خواستند تا در حل مشکل ترافیکی مرکز مازندران گره گشایی کند که هم اکنون شاهد افزایش این معضل هستیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه از طریق فرمانداری باید پیگیر وقت مناسب برای دیدار اعضا شورا وشهرداری با رئیس جمهور بود یادآور شد: فضایی باید ایجاد شود تا مسئولان شورای مرکز استان مازندران بتوانند جایگاه مرکزیت را به درستی در سفر هیئت دولت به این استان مشخص کنند.




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.